<$BlogRSDUrl$>

mandag, april 16, 2007


Cykelran

Har fået min cykel stjålet. Pludselig en morgen - kommer ned på gaden... Cykel væk. I vantro ser jeg på hullet i rækken af cykler. Den var ikke den eneste. Alligevel rammer tvivlen... Kunne jeg have parkeret den i gården? Ved Føtex? I byen? Svaret er selvfølgelig et rungende nej! Det er endnu ikke sket at jeg har glemt min cykel - mange andre ting (nøgler, bøger, regninger, buskort, kørekort, sygesikringsbevis, pas, penge, dankort, fødselsdage, computer)... Men aldrig cyklen! Lige meget hvor stærk en sidevind den er blevet ført i, har jeg altid haft den med mig.

Forbrydelsens spor efter et cykeltyveri er ikke mange. Ved ikke hvad jeg havde forventet! Smadret glas? Fingeraftryk? Et eller andet der kunne forsikre mig om at de i det mindste havde bare en lille smule besvær med deres foretagende, men - nej! Intet.

Nu er det meldt til polisen, så jeg får nok nogle forsikringspenge på et tidspunkt så jeg kan købe en ny. Men besværet!!! Nu havde jeg endelig fået justeret gear, bremser, saddelhøjde - og så ... som ud af intet - væk!



Comments: Send en kommentar



Arhremmm!!!
Al information på denne side bør betragtes som uvederstyggeligt uvederhæftig, usammenhængende og evt. usand, og er ikke et udtryk for nogen form for intelligent tankevirksomhed. Så er der ikke sagt for meget! Men heller ikke for lidt! En primærkilde for nære bekendtskaber og andre sære væsener... Og så er den gratis.
Hvis der er tekst på denne side, som du finder anstødende/fornærmende/copyright-forstyrrende, hvis du mener dig udsat for et uberettiget personangreb eller på anden måde har fået anledning til at sende en e-mæjl, så skriv til Le Thor


Bunden er noget!!!

This page is powered by Blogger. Isn't yours?