<$BlogRSDUrl$>

onsdag, marts 23, 2005


Mit navn er Tøger Seidenfaden...

Når man browser på nettet (i og udenfor arbejdstiden) er det efterhånden påkrævet at man skruer heeelt ned for lyden. Indlejrede annoncer som nedenstående med lyd (bare rolig - det er en dummy uden lyd) er blevet mere almindelige:



Annoncen aktiveres når musen køres henover. Denne her lyder noget i retning af

Mit navn er Tøger Seidenfaden. Jeg har fået 35 sekunder til at fortælle dig hvorfor politiken er en uundværlig avis. Det vil jeg selvfølgelig gerne, men jeg vil endnu hellere gerne at du selv danner dig en mening om vores avis. Det er derfor at jeg vil give dig et godt tilbud på politiken. Du kan få den hver dag i to måneder blablabla....


Konsekvenserne er uoverskuelige. Det ender måske med en slags "jorden er giftig" leg, overført til skærmen. Man kan lige sniiiige sig udenom reklamerne når man ønsker at læse nyhederne - rammer man forkert, straffes man prompte med 35 sekunders Tøger for fuld musik.

Hvis man hurtigt kører musen henover og væk igen, er det faktisk muligt at "Scratche". Dyrk mit lille uredigerede Tøger-mix her.


Comments: Send en kommentar



Arhremmm!!!
Al information på denne side bør betragtes som uvederstyggeligt uvederhæftig, usammenhængende og evt. usand, og er ikke et udtryk for nogen form for intelligent tankevirksomhed. Så er der ikke sagt for meget! Men heller ikke for lidt! En primærkilde for nære bekendtskaber og andre sære væsener... Og så er den gratis.
Hvis der er tekst på denne side, som du finder anstødende/fornærmende/copyright-forstyrrende, hvis du mener dig udsat for et uberettiget personangreb eller på anden måde har fået anledning til at sende en e-mæjl, så skriv til Le Thor


Bunden er noget!!!

This page is powered by Blogger. Isn't yours?