<$BlogRSDUrl$>

mandag, februar 07, 2005


U2 Frenzy..

Vågnede ekstra tidligt og stillede mig i kø til billetter til U2 koncerten foran den lokale Fona. På trods af mit tidlige fremmøde var jeg ca. nr. 150 ud af ialt ca. 400 personer.

Efter en time måtte jeg forlade selskabet - det så ud til at være helt dødt (ti personer var lukket ind i butikken, - men ikke kommet ud). Ud på arbejde. Nettet helt dødt. Intet. Nada. Zip. NulOgNix. Telefon??? Duut duut duut!

Men det er ikke tid til at ærge sig. Det er tid til refleksion! Har jeg virkelig så gemen og "leverpostejfarvet" musiksmag, at jeg deler den med 1.000.000.000 danskere?!? Er jeg måske en af fluerne omkring lorten?! Er jeg måske ikke en lille smule autraire - er jeg måske ikke avant garde?!

Jodle Birge kunne også sælge CD'ere - hvem husker måske ikke "Jeg ta'r til Hawaii" og "Peter Lå i Telt".... Og Jodle kunne også sælge billetter. Mange billetter... Men gør det Jodle Birge bedre og mere lyt-værdig? NEEEEEEEJ!

Det er på tide at gøre op med denne nationale lemminge-mentalitet. Fordi hele Danmark har lyst til at se U2 gør det ikke nødvendigvis U2 til mere end Jodle. Eller Jodle til mere end U2!

PISPISPIS! LORT! FUCK DET... WHO AM I KIDDING!!!

Eneste trøst er, at jeg nok skal finde en billethaj udenfor parken med MASSER af billetter.... Jeg skal nok komme til U2 koncert, - det er bare et spørgsmål om at prisen er gået op.

Comments: Send en kommentar



Arhremmm!!!
Al information på denne side bør betragtes som uvederstyggeligt uvederhæftig, usammenhængende og evt. usand, og er ikke et udtryk for nogen form for intelligent tankevirksomhed. Så er der ikke sagt for meget! Men heller ikke for lidt! En primærkilde for nære bekendtskaber og andre sære væsener... Og så er den gratis.
Hvis der er tekst på denne side, som du finder anstødende/fornærmende/copyright-forstyrrende, hvis du mener dig udsat for et uberettiget personangreb eller på anden måde har fået anledning til at sende en e-mæjl, så skriv til Le Thor


Bunden er noget!!!

This page is powered by Blogger. Isn't yours?