<$BlogRSDUrl$>

torsdag, september 16, 2004


Lotteri-vinder

Fantastisk! Jeg kan ikke tro mit eget held!!! I dag kan jeg se i min webmail-indbakke, at jeg hele tre gange har vundet "Diamond Lotto International of South Africa" og desværre kun en enkelt gang i "South Africa Lotto". Men hvad der er endnu mere utroligt er, at præmien hver gang er den samme, US$ 1.6 mio. (underligt at præmiesummen ikke opgøres i rand?). Mon jeg får en lille bonus, hvis jeg gør opmærksom på, at jeg har vundet tre gange?

Nå, må hellere skynde mig at svare de rare mennesker, så jeg kan hæve min præmie.

Comments: Send en kommentar



Arhremmm!!!
Al information på denne side bør betragtes som uvederstyggeligt uvederhæftig, usammenhængende og evt. usand, og er ikke et udtryk for nogen form for intelligent tankevirksomhed. Så er der ikke sagt for meget! Men heller ikke for lidt! En primærkilde for nære bekendtskaber og andre sære væsener... Og så er den gratis.
Hvis der er tekst på denne side, som du finder anstødende/fornærmende/copyright-forstyrrende, hvis du mener dig udsat for et uberettiget personangreb eller på anden måde har fået anledning til at sende en e-mæjl, så skriv til Le Thor


Bunden er noget!!!

This page is powered by Blogger. Isn't yours?