<$BlogRSDUrl$>

fredag, september 24, 2004


Le Thor

Så har jeg spenderet et par knaster på nyt domæne.

"LeThor.dk" er nu min retmæssige ejendom. Jeg har erhvervet det primært for at få en ordentlig, reklamefri og funktionel e-mail (tiscalis hænger pænt tit), og sekundært for en gang i fremtiden at lave noget web-halløjsa. Det er således ideen at denne blog - Le Bloque du Thor - skal holde flyttedag når jeg får tid.

Allerede fra nu kan jeg kontaktes på thor(snabel-a)lethor.dk (indsæt et @ på rette sted).

Comments: Send en kommentar



Arhremmm!!!
Al information på denne side bør betragtes som uvederstyggeligt uvederhæftig, usammenhængende og evt. usand, og er ikke et udtryk for nogen form for intelligent tankevirksomhed. Så er der ikke sagt for meget! Men heller ikke for lidt! En primærkilde for nære bekendtskaber og andre sære væsener... Og så er den gratis.
Hvis der er tekst på denne side, som du finder anstødende/fornærmende/copyright-forstyrrende, hvis du mener dig udsat for et uberettiget personangreb eller på anden måde har fået anledning til at sende en e-mæjl, så skriv til Le Thor


Bunden er noget!!!

This page is powered by Blogger. Isn't yours?