<$BlogRSDUrl$>

mandag, januar 19, 2004

Nådada

Ny udgave af L'iPod!. I stedet for min 10 Gb udgave, fås den nu til samme pris men med 5 Gb mere. Jeg græder ikke, og finder trøst i det faktum at der stadig er ubegribelig megen plads fri på den. Det er begrænset hvad ens pladesamling fylder når alt kommer til alt. Desuden opbygger man hurtigt et personligt forhold til sin iPod!. Den bliver en del af en selv - lidt ligesom en arm eller et ben. Tror faktisk jeg ville få fantomsmerter, hvis den skulle blive stjålet. Ridserne - f.eks. - jeg kan historier om selv den mindste ridse, herunder

1) Hvilken idiot der har lavet den (indtil videre dog kun mig selv)
2) Hvor idioten lavede den
3) Hvornår idioten lavede den.

Det der til gengæld virkelig går mig på er, at der til april kommer en ny version - iPod! mini - som ser temmelig lækker ud. Men givet diverse erfaringer med leveringstider fra Apple, så er det nok først midt på sommeren.

Nå - nu vil jeg smutte. Al den snak om iPod har givet mig en ubændig trang til at tænde lidt for den og lade mine klumpede fingre glide kærtegnende hen over kontrollerne.


Comments: Send en kommentar



Arhremmm!!!
Al information på denne side bør betragtes som uvederstyggeligt uvederhæftig, usammenhængende og evt. usand, og er ikke et udtryk for nogen form for intelligent tankevirksomhed. Så er der ikke sagt for meget! Men heller ikke for lidt! En primærkilde for nære bekendtskaber og andre sære væsener... Og så er den gratis.
Hvis der er tekst på denne side, som du finder anstødende/fornærmende/copyright-forstyrrende, hvis du mener dig udsat for et uberettiget personangreb eller på anden måde har fået anledning til at sende en e-mæjl, så skriv til Le Thor


Bunden er noget!!!

This page is powered by Blogger. Isn't yours?